AC vs TH

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Wto, 10 Kwi 2007, 22:23:35 CEST

crazy w noshit.pl napisał(a):

> Hal wymaga paru pakietów w wersji wyższej niż mam.. i tak po kolei po
> zależnościach - budowałbym sobie sam TH...
> Wolę wiec hurtem ;)
no to wersja hardcorowa :)

aktualizacja poldka i rpm'a do najnowszej wersji
moze i glibce

potem zmiana zrodla w poldku
i poldek --upgrade-dist
ja tak robiłem kilka dni temu :)

oczywiscie system działał, jednak wróciłem do Ac :)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel