AC vs TH

crazy w noshit.pl crazy w noshit.pl
Wto, 10 Kwi 2007, 22:28:49 CEST

Dnia Tue, 10 Apr 2007 22:23:35 +0200 Przemysław Backiel
<przemyslaw.backiel w backiel.com.pl> napisał:

> no to wersja hardcorowa :)

e, takich hardcorów to ja już widziałem/robiłem o parę za dużo..
Za leniwy jestem żeby potem całośc od zera stawiać.. :)

> oczywiscie system działał, jednak wróciłem do Ac :)

A czemu wróciłeś ? :)

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |