[Ac] Orca, FireVox

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 11 Kwi 2007, 09:53:57 CEST

On 2007-04-11 01:59, Michał Panasiewicz wrote:
[...]
> AC+xorg niedawno do th na swoim lapku zaktualizowałem, ogolnie wiekszosc
> rzeczy działa (podczas upgradu w chroot mialem sprawny builderek th,
> moze sie ci przydac)

O, przydatna informacja. Dzięki!

Tak zanim usiądę do psucia mojego kompa (pewnie w niedzielę) - pytanko
czy to działa prawidłowo w Th (moje "krytyczne aplikacje" bez których
życia sobie nie wyobrażam)?

vmware server
siefs
qemu/kqemu (na x86_64)

[...]
> evolution zapomniał haseł do kont

Akurat mało ważne (evolution dopiero będzie i to tylko ze względu na
Orkę - o ile nie uda mi się zmusić Thunderbirda do niewykrzaczania się
przynajmniej)

> udev ma małe problemy (kernel 2.6.20.4)
> z palca budowalem initrd na wszelki wypadek

A to w PLD można inaczej? ;)
Właśnie wczoraj zachciało mi się w firmie nowszego kernela - skończyło
się usilnym przypominaniem sobie gdzie ja wsadziłem rescue :)

ethanak