espeak - czemu się nie chce budować?

Tomasz Wittner tomasz.wittner w gmail.com
Śro, 11 Kwi 2007, 11:45:52 CEST

On Wed 28. of March 2007, Bohdan R. Rau wrote:
> Witam
>
> Pytanko jak w temacie - builder się wykrzacza bo chce numbers.c (skąd on
> ma takie wydumki?).
http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?idx=12&ok=0&ns=0&cnt=16&off=0&id=54a14dcb8bc6376dda9a909656684efd&action=text
1. Temat na pld-devel-{en,pl} (users rzadko czytam - mój błąd)
2. Wersja espeak: 1.21
3. AFAIR - Th - buduje się, Ac - nie:
http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?idx=2&ok=1&ns=&cnt=16&off=0&id=67c7fd8bef22be37b713d1bda1269b8f&action=text
http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?idx=12&ok=0&ns=0&cnt=16&off=0&id=54a14dcb8bc6376dda9a909656684efd&action=text
- też nie wiem, dlaczego (i nie wnikam - nie mam czasu).
Program oryginalnie wykorzystuje do budowania Makefile i robi IMO głupie
rzeczy przy budowaniu. Mój pacz to zmienia - używa configure.ac + Makefile.am
i lt/ac/am. Można próbować budować ze źródeł tj. bez paczowania.

> Malutkiego patcha szykuję coby potrafił trochę bardziej zrozumiale po
> polsku gadać...
Chętnie wypróbuję.

--
Tomasz Wittner