espeak - czemu się nie chce budować?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 11 Kwi 2007, 12:23:50 CEST

Tomasz Wittner wrote:
> [...]
> 1. Temat na pld-devel-{en,pl} (users rzadko czytam - mój błąd)

Kiedy od pewnego czasu nie mogę nic wysłać na pld-devel :(
Na wszelki wypadek Cc na priv.

> 2. Wersja espeak: 1.21

Jest już 1.22 (chyba testowa na razie, ja mam źródła w siedemnastu
kawałkach bezpośrednio od autora :) )

Dodane parę rzeczy specyficznych dla polskiego.
> 3. AFAIR - Th - buduje się, Ac - nie:

Błąd jest w patchu (numbers.c zamiast numbers.cpp), po poprawce się
piknie zbudował w Ac.

> Program oryginalnie wykorzystuje do budowania Makefile i robi IMO głupie
> rzeczy przy budowaniu. Mój pacz to zmienia - używa configure.ac + Makefile.am
> i lt/ac/am. Można próbować budować ze źródeł tj. bez paczowania.

No, ale ja potrzebowałem rpm-a, do zbudowania gnome-speech

> Chętnie wypróbuję.

Jutro (dzisiaj nie zdążę) podeślę autorowi ostatnie poprawki do plików
pl_* - strasznie ciężko mi się pisze po angielsku o specyfice polskiej
wymowy :(

Jak bardzo chcesz szybko i natychmiast to ściągnij 1.22 i daj mi cynk na
priv - podeślę najnowsze pliki.

ethanak