[Ac] Orca, FireVox

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Śro, 11 Kwi 2007, 11:48:45 CEST

On Wed, Apr 11, 2007 at 11:31:08AM +0200, Bohdan R. Rau wrote:

> No to reszta już nieważna - mam parę rzeczy które chodzą tylko pod
> Windowsem  (konwerter AMV, JAWS, Expressivo) :(
>
> Czyli trzeba teraz będzie ostro kombinować... no cóż, sam chciałem mieć
> PLD :)
ee.. to nie jest "pldowy" problem, tylko raczej ogólnie na takich nowych
wersjach gcc/glibc...

> Zgadłeś :)
czemu nie gruba? Sam długo siedziałem przy lilo, ale.. od pewnego czasu
lenistwo wzięło górę i po prostu gruba wszędzie wrzucam. Za wyjątkiem
sporadycznych sytuacji - zero problemów, a wielka ulga jak się coś
sypnie przy bootowaniu albo coś się zapomni zupgradować ;)

ewentualnie jest rc-boot :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI