[Ac] Orca, FireVox

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 12:08:54 CEST

Dnia 11-04-2007, śro o godzinie 11:48 +0200, Andrzej 'The Undefined'
Dopierała napisał(a):

> czemu nie gruba? Sam długo siedziałem przy lilo, ale.. od pewnego czasu
> lenistwo wzięło górę i po prostu gruba wszędzie wrzucam. Za wyjątkiem
> sporadycznych sytuacji - zero problemów, a wielka ulga jak się coś
> sypnie przy bootowaniu albo coś się zapomni zupgradować ;)
>
> ewentualnie jest rc-boot :>

kolejny temat ktory warto by opisać szerzej :), "rescue spod grub-a".

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl