Soft RAID, pld ac ijaki kernel

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 11 Kwi 2007, 20:21:52 CEST

Hello,

reiserfs ?!
give `xfs` a try. I use it on my servers and notebook.

z madadmem jako takich problemów _nie było_ (konkretnie ze składaniem
partycji). Można było modzić z /sbin/initrd-mdassemble, przegenerowywać
initrd na sposobów mnóstwo.

Generalnie, w moim przypadku użyłem AHCI dla dysków, dodatkowo:

# cat /etc/modprobe.conf
alias scsi_hostadapter ahci

+ przegenerowane initrd + kernel z Th (2.6.20.4-1) jako rozwiązanie problemów
z modułem `e1000`. Pozatym - wszystko z FTP PLDowego Ac.

Odnośnie uwidaczniania się dysków w nowym RescueCD jako /dev/sdX - mały
`upgrade` jedego z modułów (AFAIR: piix). W nowych oznaczeniach dysków nie
należy upatrywać niczego niezwykłego - zapraszam do przyzwyczajania się.

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com