Soft RAID, pld ac ijaki kernel

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 11:21:50 CEST

Tomasz Woźniak napisał(a):
> Witam.

> Początek świętej wojny?
> Ale od siebie dodam- zależy co dla ciebie jest ważniejsze- bezawaryjność
> czy niewrażliwość na awarię- czyli czy coś może pieprznąć, ale rzadko i
> możliwe że stracisz dane, czy może większe jest prawdopodobieństwo
> problemów, ale za to bezpieczeństwo utraty danych znikome. Jest jeszcze
> różnica w obciążalności systemu, bo w wzroście wydajności jakoś nie
> wierzę aby fs miał takie znaczenie jak jeszcze 5 lat temu.. Ext3-
> bardziej niezawodny, ale reiserfs bardziej naprawialny. Z obciążeniem to
> [...]
ja powiem od siebie...

postawiłem system na reiserfsie
i ot co, "wygrzewałem"

10-15 kompilacji jednoczesnie
reiser po jakims czasie padał (jak pamiec sie konczyła)

system na ext3 i sto a robiłem dokładnie to samo

po jakims czasie nawet swapa włączyłem :)

z awarii reiserfs'a to np. baza RPMów poszła w p....
:)

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel