straszne spowolnienia sieci

Bart uzi18 w o2.pl
Czw, 12 Kwi 2007, 00:15:50 CEST

Mam jajko 2.6.18.1-4 pld AC+AC-ready dosc aktualne.
Od jakiegos czasu zauwazylem ze co kilka dni net sie zaczyna stracznie
mulic.
Jakiekolwiek polaczenie to straszne lagi.

Dzis mnei tknelo i polozylem interfejs sieciowy podnioslem i nadalem
routing do bramy.
Jak reka odjal.
Nie sprawdzilem tylko jeszcze jednej sieciowki (mam dwie) czy na niej
tez laguje.

Co moze byc tego przyczyna ewentualnie jak szukac aby znalezc winowajce?
Moze cos w obsludze sieci sie zaczelo zmieniac od tego jadra?

ps. modul do karty to 8139too a ta nie sprawdzona to via-rhine.

Dzieki za (p)odp.
Bartłomiej Zimoń