PHP i XML

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Sob, 14 Kwi 2007, 21:37:19 CEST

On Saturday 14 of April 2007 21:11:14 Marteen wrote:

> zainstalowalem wszystkie paczki php-xml... ale dalej obsluga XMLa mi nie
> dziala. czy to jest przypadlosc PLD czy to trzeba zrobic inaczej??
>
> Czy naprawde nikt nie wie co z tym zrobic zeby to zadzialalo??

szczerze to nikt nie wie co ci nie działa. Mi fcje XMLowe działaja bez
zastrzeżeń. Razcej powiedz jaki masz błąd. Jakiej fcji próbujesz użyć, której
nie ma, co zwraca phpinfo() itp.

Wróżąc z kuli (choć dość mętnej, ale wspierając się fusami) strzelam że chcesz
użyć w PHP5 fcji dt. xmla rodem z php4. Wtedy może ci pomóc paczka php-dom.

m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software
     -- www.crystalpoint.pl --