PHP i XML

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 14 Kwi 2007, 21:42:10 CEST

On Sat, Apr 14, 2007 at 09:11:14PM +0200, Marteen wrote:

> zainstalowalem wszystkie paczki php-xml... ale dalej obsluga XMLa mi nie
> dziala. czy to jest przypadlosc PLD czy to trzeba zrobic inaczej??
>
> Czy naprawde nikt nie wie co z tym zrobic zeby to zadzialalo??

Postaraj się sprecyzowac w czym problem - pokaż komunikaty, jakie się
pojawiają (w logach lub w przeglądarce), oraz  możliwie prosty kawałek
kodu przy którym te błędy się pojawiają.

Przy stwierdzeniach 'nie działa', niewiele można zdziałać.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.