[AC] System nie startuje...

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Pon, 16 Kwi 2007, 00:10:13 CEST

15-04-07, Adam Mikuta <adammikuta w gmail.com> napisał(a):

> Hm... mnie sie wszelkie pomysly skonczyly... W tej chwili kopiuje
> system na inny dysk zeby zobaczyc czy z niego wystartuje (na #pldhelp
> podpowiadano mi ze moze z nim cos nie tak).

No to tak... Udało mi się pożyczyć mały dysk na którym stworzyłem nową
partycję (niestety) ext3 i wpakowałem tam okrojoną wersję
wcześniejszego systemu. Zmieniłem w fstabie xfs -> ext3, wygenerowałem
nowe initrd, lilo -v i system wstał...

I teraz żałuję tego ext3 bo gdyby to było dalej xfs to bym wiedział że
to nie wina nowego initrd tylko raczej coś z tym dyskiem. A dysk
sprawdziłem przy pomocy badblocks i niczego nie znalazło jedynie nie
chce z niego bootować... Zepsuty dysk?

Jutro jeszcze z nim powalczę, na dzisiaj mi starczy. Dzięki wszystkim za pomoc.

Adam