Java w PLD - znowu zepsuta? :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 16 Kwi 2007, 12:13:04 CEST

Witam,

Skusiłem się do zainstalowania Openoffice 2.1.0... Mniejsza już o sam
pakiet, bo chyba wrócę do ooffice 1.1 (przynajmniej działało :) - ale ten
upgrade wymusił też instalację javy 1.6.

Niestety, jre które się zainstalowało - nie działa... W każdym razie pod
operą nie działa nic co używa javy, nawet najprostsze stronki które można
wygooglać pod hasłem "sample applet" nic nie uruchamiają.
Po zainstalowaniu javy z suna i wskazaniu do niej ścieżki w operze -
wszystko znowu działa jak należy...

Co jest nie tak z tym PLDowskim jre? Już wcześniej miałem podobne problemy,
tyle że więcej czasu straciłem szukając przyczyny - teraz już prawie od razu
byłem pewny gdzie problem...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"