Java w PLD - znowu zepsuta? :(

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 16 Kwi 2007, 16:10:59 CEST

Dnia 16-04-2007, pon o godzinie 15:13 +0200, Michał Łukaszek napisał(a):

> Pod AC również. Poza tym, dostarczają RPMkę z desktop-integration dla PLD.
> Wsio działa jak trzeba.

ja rozpakowalem rpm-y do katalogu lokalnego z pakietami poldka,
wygenerowalem indeksy i zainstalowalem, smiga pieknie.
[AC]
teraz [TH]

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl