Java w PLD - znowu zepsuta? :(

Dariusz Knociński WIML dknoto w wiml.waw.pl
Pon, 16 Kwi 2007, 19:00:38 CEST

On Mon, 16 Apr 2007 16:10:59 +0200
Michał Panasiewicz <wolvverine w tarchomin.pl> wrote:

> ja rozpakowalem rpm-y do katalogu lokalnego z pakietami poldka,
> wygenerowalem indeksy i zainstalowalem, smiga pieknie.
> [AC]

Skusiłem się waszymi sukcesami i sam spróbowałem, instalacja rzeczywiście
łatwa, prosta i przyjemna. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem Javy więc
wyłączyłem ten badziew w konfiguracji, bez tego też działa.
Wszytko jest ok poza jednym, wygląd czcionek interfejsu i pasków przypomina
kwit na węgiel z głębokiego peerelu..., op sory to raczej przypomina ten
produkt z konkurencyjnego komercyjnego odpowiednika. Okropne :-(((
Czy można to jakoś zintegrować z tematami z GTK ?

Dariusz Knociński