wiele stacji bezdyskowych na jednym zasobie nfs

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Śro, 18 Kwi 2007, 10:08:54 CEST

Rafał Cygnarowski wrote:
> Witam!
>
> Mam taki problem: chciałbym utrzymywać tylko jeden zasób nfs dla wielu stacji
> bezdyskowych. Niestety nie wiem jak sobie poradzić z różną zawartością /etc w
> zależności od stacji (różne komputery). Jak sobie radzicie z czymś takim?

A te stacje to się bardzo różnią? Co ma na tym chodzić? Ja mam coś
takiego dla X-terminali. Tzn na końcówkach prawie nie ma softu.
Generalnie nfs mountowany ro, trochę błędów wywala podczas startu ale to
nie ma wpływu na normalną prace. Trzeba tylko podmountować tmpfs do tmp
i /var/log (jak się chce mieć logi - czasem się przydają). Trochę
kłopotu było z dzielonym /etc/X11/xorg.conf ale to też da się rozwiązać
nawet jesłi masz zupełnie inne kompy.

--