kernel 2.6.20 z CVSu

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pią, 20 Kwi 2007, 11:27:53 CEST

Dnia piątek, 20 kwietnia 2007, Przemysław Backiel napisał:
> nie mam zadnych problemów :)
> ale zanim na głównym ruterze walne ten kernel
> to wole się zapytac o zdanie, czy ktoś miał jakies problemy (na small
> ruterkach problemu na tych kernelach nie miałem)

nie zgłaszano mi problemów z moimi tworami i sam nie odnotowałem.
jeśli się pojawią - proszę o info :)

BTW, na jakiej maszynie będzie to pracować (jakie cpu i ładowane moduły) ?

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com