Małe urządzenia i linuks

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pią, 20 Kwi 2007, 13:00:53 CEST

Witam,

Potrzebuję zbudować jakieś małe urządzenie pełniące rolę serwera http. Coś
bez dysku (raczej pamięćflash wchodzi w grę) i coś jak najbardziej
energooszczędne. Możliwości serwera nie muszą być duże, ważne żeby php jakoś
tam chodziło (choćby i mozolnie).
Nie wiem na jakim sprzęcie można cośtakiego zbudować. Myślałem że wziąłbym
skądś jakieś tam np. P100 ale znowu trzeba do tego mieć płytę główną i już
zeżre mi prąd :/  A na jakimśAVR to PLD raczej nie będzie prądzić... jestem
w kropce, prosiłbym kogoś z doświadczeniem w tym temacie o radę.
Priorytetem jest oszczędność energii (no i najlepiej jak by tam było pld na
tym :-) ), szybkość działania raczej nie gra roli.

pozdrawiam,
Sylwester Gruszka