Małe urządzenia i linuks

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 20 Kwi 2007, 14:26:16 CEST

On Fri, Apr 20, 2007 at 01:00:53PM +0200, Sylwester Gruszka wrote:
>    Potrzebuje zbudowac jakies mal/e urzadzenie pel/niace role serwera http.
>    Cos bez dysku (raczej pamiecflash wchodzi w gre) i cos jak najbardziej
>    energooszczedne. Mozliwosci serwera nie musza byc duze, wazne zeby php
>    jakos tam chodzil/o (chocby i mozolnie).
>    Nie wiem na jakim sprzecie mozna costakiego zbudowac. Myslal/em ze
>    wzial/bym skads jakies tam np. P100 ale znowu trzeba do tego miec pl/yte
>    gl/ówna i juz zezre mi prad :/  A na jakimsAVR to PLD raczej nie bedzie
>    pradzic... jestem w kropce, prosil/bym kogos z doswiadczeniem w tym
>    temacie o rade.
> [...]
wrapy są chyba najtańsze z takich małych zabawek ;)

kiedyś jak się trochę jednym bawiłem to pld ruszyło (acz instalowane na
cfie na innej maszynce i tam tylko odpalone), do tego instalowałem wtedy
ra.
ssh było, apache powinien ruszyć.
Acz - problem może być z pamięcią. Te co miałem to miało 64mb ram i..
tyle ;) A swap na cfie to kiepski pomysł.

Chociaż - z tego co widzę, to są też wersje z 128mb ram :)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI