Małe urządzenia i linuks

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 20 Kwi 2007, 13:49:28 CEST

Sylwester Gruszka wrote:
> Witam,
>
> Potrzebuję zbudować jakieś małe urządzenie pełniące rolę serwera http.
> Coś bez dysku (raczej pamięćflash wchodzi w grę) i coś jak najbardziej
> energooszczędne. Możliwości serwera nie muszą być duże, ważne żeby php
> jakoś tam chodziło (choćby i mozolnie).
> Nie wiem na jakim sprzęcie można cośtakiego zbudować. Myślałem że
> wziąłbym skądś jakieś tam np. P100 ale znowu trzeba do tego mieć płytę
> główną i już zeżre mi prąd :/  A na jakimśAVR to PLD raczej nie będzie
> prądzić... jestem w kropce, prosiłbym kogoś z doświadczeniem w tym
> [...]
Zainteresuj się płytami głównymi serii EPIA. mała 12x12 cm

Pozdrawiam.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}