Małe urządzenia i linuks

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 21 Kwi 2007, 01:24:29 CEST

Saturday of April 21 2007 00:36:03 Sylwester Gruszka napisał(a):
> Dzięki za odpowiedzi, zawsze wierzyłem w tą listę :-)

> Fajne urządzenie ale drogie a na prywatną skrzynkę dostałem od niejakiego
> Fajtiego linka z podobnym ale lepszym i tańszym modułem www.soyter.pl
> Teraz szukam osób, które mają doświadczenie z takimi modułami, do wymiany
Myślałem, że chodzi Ci o coś chodzące z linuksem ;)  Jeżeli niekoniecznie, to
zajrzyj tutaj:
http://www.propox.com/products/t_52.html

Acha, przypomniałem sobie jeszcze jeden ciekawy adresik:
http://www.axis.com/products/dev/product_list.htm
na tych kościach śmigają m.in. kamerki ethernetowe Axisa ;) I smiga na nich
najprawdziwszy linuks z kernelem 2.6.

--
Jacek Rzęsista
GG 61213