Window obok zainstalowanego linuxa

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Sob, 21 Kwi 2007, 17:15:16 CEST

Witam wszystkich.
Mam na swoim laptopie zainstalowanego PLD AC, układ
partycji: /boot, /swap, /root i /home. Wszystko działa ok. Nie byłoby
problemu gdyby nie fakt że muszę doinstalować Windowsa, bez przeinstalowania
linuxa. Jak to zrobić, by było dobrze? Wiem, że muszę zmniejszyć
partycję /home, by wygospodarować miejsce dla windowsa, wolną partycję
podzielić na dwie (windows NTFS+ partycja wymiany Win+Linux - FAT32) i
przesunąć na pierwsze, bądź drugie miejsce. Do tego użyję Gparted na płytce
System Rescue CD.
Czy dobrze myślę??
Proszę o poradę.
--