Window obok zainstalowanego linuxa

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Sob, 21 Kwi 2007, 17:44:03 CEST

21-04-07, Marcin Sapeta <marcin w palesnica.com> napisał(a):

> Mam na swoim laptopie zainstalowanego PLD AC, układ
> partycji: /boot, /swap, /root i /home. Wszystko działa ok. Nie byłoby
> problemu gdyby nie fakt że muszę doinstalować Windowsa, bez przeinstalowania
> linuxa. Jak to zrobić, by było dobrze? Wiem, że muszę zmniejszyć
> partycję /home, by wygospodarować miejsce dla windowsa, (...)

Jaki masz system plików na partycji z PLD? Może są dla niego jakieś
narzędzie do zmieniania rozmiaru w locie.
Ale chyba bezpieczniej:
- odpalić rescuecd zbackupować system na inny dysk,
- stworzyć nowe partycje,
- z powrotem skopiować Twój system,
- zainstalować windowsa,
- skonfigurować na nowo bootloader.