Window obok zainstalowanego linuxa

Marcin Sapeta marcin w palesnica.com
Sob, 21 Kwi 2007, 21:06:59 CEST

> Ja tu widzę inny potencjalny problem. Jakiego typu są te partycje, które
> masz już założone? Wszystkie Primary? Czy masz partycję Extended i część
> jest logicznych? Jeśli to pierwsze, to i tak będziesz musiał gruntownie
> zmienić układ partycji (zdaje się, że nie da się tak po prostu zmienić
> partycji głównej na partycję logiczną na dysku rozszerzonym). A partycji
> głównych masz 4, czyli maksimum jakie może być (ech, te ograniczenia...).
Dokładnie tak jest :)
Można zrobić kasując np swap-a i potem na głównej windowsowej dodać jako ext.
swap-ową :)  Oczywiscie wszystkie partycje linuxowe primary przesuwając na
koniec, a windowsową jako pierwszą. Cała noc z głowy, gdybym to uruchomił ;)
Narazie walczę z vmware i windowsem, ale o tym osobny wątek ;)

--
Marcin Sapeta
http://www.palesnica.com