Problem przy budowaniu openoffice.org.spec

Arczi arczi-02 w o2.pl
Nie, 22 Kwi 2007, 14:37:42 CEST

Witam

Przy probie zbudowania sobie openoffica z spec'a
./builder -bb -r AC-STABLE openoffice.org.spec --without gnomevfs
--without mozilla
pojawia się następujący problem i nie za barddzo wiem co z tym zrobić:
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(openoffice.org-vendorname.patch)

Probowalem zahaszowac  nastepujaca linijke:
 Patch1:         %{name}-vendorname.patch
ale wtedy dostaje następujacy bład:
błąd: Brak łaty numer 1
Error: package build failed. (no more info)

i nie za bardzo wiem jak sobie z tym poradzic