[Th] vmware-serwer - kto mi naplótł bzdur że nie ruszy???

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 23 Kwi 2007, 08:49:55 CEST

On 2007-04-23 08:05, Tomasz Witek wrote:
[...]
> Hej no nie zartuj zrob chociaz pacza, bo intcostam ..... jest niewiele mowiace.

OK - tylko to już nie dzisiaj bo akurat mam pilniejsze zadanko
(icon-9.4.2 próbuję wysmażyć bo bez niego jak bez ręki, a chcę mieć po
ludzku w rpm-ie żeby na wszystkich maszynach dzisiaj zainstalować). Już
prawie skończony...

Jutro będę w firmie instalować vmware-server to od razu patcha zrobię.

ethanak