Napisałem instalator via chroot do Ac

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 01:53:56 CEST

Zmęczony instalacjami przez chroot napisałem skrypcik, który
automatyzuje część tych upierdliwych operacji. Pod adresem
http://qwiat.icenter.pl/chrinst.tar.gz znajdziecie tarbala z
instalatorem i plikiem konfiguracji.

Pisząc toto kierowałem się kilkoma założeniami:
1) instalacja z chroot-a, z sieci
2) krótki kod tak jak to tylko możliwe, tak by każdy mógł go bez
większego problemu przerabiać (kroki są zgodne z opisem
http://pl.docs.pld-linux....root_wstep.html )
3) instalator wsadowy: fire and forget lub "fire and pray" jak to
uszczypliwie skomentował Patrys ;)

Idea działania (w dużym skrócie)
1) Uruchamiamy RescueCD lub podłączamy dysk do innego komputera
2) Konfigurujemy sieć, Poldka i partycje
3) Uzupełniamy plik konfiguracji
4) Uruchamiamy instalator
Szczegóły w pliku README

Czekam na uwagi od beta testerów

PS. ktoś się kiedyś odgrażał na forum, że może zapłacić za taki
automat ;) czekam na dotację w walucie uniwersalnej (browar)