Napisałem instalator via chroot do Ac

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Kwi 2007, 13:05:05 CEST

On Wed, Apr 25, 2007 at 01:53:56AM +0200, Paweł Kwiatkowski wrote:
> Zmęczony instalacjami przez chroot napisałem skrypcik, który
> automatyzuje część tych upierdliwych operacji. Pod adresem
> http://qwiat.icenter.pl/chrinst.tar.gz znajdziecie tarbala z
> instalatorem i plikiem konfiguracji.

bardzo ładnie :-)
jeszcze nie używałem, gdyż ponieważ w pld można wszystko inaczej :-)

btw, a co z generowaniem raidów ;-) ? przy pomocy mdadm ?
a lvm ? jak robić to na całego :-)

a ja swoją metodą, tu się chwalę sprowadzam to tylko do wygenerowania
paru plików konfiguracyjnych i odpalenia poldka ;-)

http://abram.eu.org/sun250/inst-HDA-PLD-21.08.2006.sh
pozdrawiam i powodzenia !

abram

--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org