Napisałem instalator via chroot do Ac

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 25 Kwi 2007, 21:03:14 CEST

> Na razie trzeba własnymi ręcami. Myślałem o tym, ale od razu Rzym
> zbudowano ;]

Przyznam sie ze lvm to dla mnie nowosc, i tego nie uzywam, no dobra 2
maszyny produkcyjne, ale preferuje raid1 w mdadm.

> Widzę, że twój skrypt jest uszyty na miarę. Nie widzę przeszkód, żeby
> wstawić podobne rzeczy do mojego

A wstawiaj, kiedys mialem okres instalowania ciaglego pld, i znudzilo mi
sie klikac z palca, wystarczy podzielic dysk i zmodyfikowac, odpalic i
zapomniec ;-), no prawie zaponiec, z niewyjasnionych przyczyn teraz po
instalacji kernela, szczegolnie gdy / na md0(raid1) trzeba ponownie
przerobic initrd ;-) ale to tak, marudze ;-) to tylko PLD.

Ze skryptu widac cale ideologie, najpierw configi, potem reszta ;-)

zdrowia!
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org