VPN

Michal 'lipek' Lipka lipek w lipek.pl
Czw, 26 Kwi 2007, 15:55:33 CEST

Na wstępie przepraszam że mail ten ma miesięczne opóźnienie ale jakoś
byłem zpełnie poza światem ;)
lipek

On Mon, 19 Mar 2007, Strażak wrote:

> czy chodzi ci o to HOW-TO http://pld.linux.edu.pl/ppp-over-ssh-HOWTO.txt

nie
(dwa maile niżej był podany dobry link do mojego opracowania)
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLD-doc/queue/ovpn.txt

> Bardzo wiele rzezcy można uzyskać na liście ale z tego co też zauważyłem
> wielu subskrybentów to już doświadczeni wyjadacze i pytanie jak
> skonfigurować VPN pod PLD konczy się skierowaniem do google - czy można w
> jakis sposób przeszukiwać całą listę ze wszystkich lat bo znacznie to
> pomogło by w rozwiązywaniu wielu problemów ???????

można
http://www.mail-archive.com/pld-users-pl%40lists.pld-linux.org/

jest wyszukiwanie i nawet działa.

mam nadzieję że już to i tak nieaktualne i się udało ale dla porządku
odpisałem
pozdr
lipek