Serwer plików na sambie - pilne

Wojciech Ciêciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 8 Gru 2007, 09:36:03 CET

Marcin Krol pisze:

> A ja polecam ext3 wlasnie. Stosuje od wiekow (czytaj: od czasow rozkwitu
> Ra) na kilkunastu maszynach w roznych konfiguracjach (raid0, raid1,
> raid5, takze w polaczeniach z lvm) i nigdy nie bylo najmniejszych nawet
> problemow.
>
> Odradzam natomiast XFS. Zerowanie plikow przy nieoczekiwanym restarcie
> staje sie po jakims czasie nudne i wkurzajace.

Jasne, to jak wytłumaczycie problemy o jakich pisałem ??
Wieszanie się maszyn przy restarcie ?
TYLKO SOFT RAID + EXT3 - reset maszyny (softwarowy) == zwis
i konieczność, "z palca". Za KAŻDYM razem zatrzymuje się przy montowaniu
root-fsa
co najmniej 8 maszyn (ix86, ix86_64, Sparc64) ???