[OT] Samoograniczanie ruchu na własnym komputerze.

Ryszard Mielcarek crazy w noshit.pl
Czw, 1 Lut 2007, 13:24:10 CET

Dnia Thu, 1 Feb 2007 13:09:32 +0100 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>
napisał:

> Mam łącze niesymetryczne (2Mbit/256Kbit). W większości przypadków
> wystarcza zupełnie do tego co robię (nie udostępniam niczego). Ale
> dzisiaj musiałem przerzucić na serwer trochę danych. Jak wiadomo,
> wysyłanie danych wąskim łączem skutecznie blokuje ściąganie danych
> szerokim. Nie jest natomiast zbytnim problemem, jeśli wysyłanie
> potrwa trochę dłużej, jeśli w tym czasie sprawniej będę mógł np.
> serfować po WWW (pakiety kontrolne są małe i nie zajęłyby wiele
> pasma). Pomyślałem sobie, że może można by było się "samoograniczyć"
> tak, aby transfer był bardziej "zbalansowany".

> [...]

Jeśli masowe dane idą na konkretny serwer gdzie masz władzę.. to może
vtun ? U mnie to się sprawdziło :)

Ryszard Mielcarek       |    crazy(małpka)noshit(.)pl  |
http://crazy.geeks.pl   |    http://fun.noshit.pl      |