[OT] Samoograniczanie ruchu na własnym komputerze.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 1 Lut 2007, 22:52:27 CET

Dnia czwartek, 1 lutego 2007, Enleth napisał:
[...]
> wondershaper, jest w repo, narzędzie które służy *dokładnie* do tego -
> żeby kontrolować zależność między pasmem up/down na łączach ADSL, które
> po prostu mają to do siebie, że zatykają jedną nitkę przy wysyceniu
> drugiej. KOnfiguracja banalna, działa dobrze.

Zbudowałem, odpaliłem - transfer wejściowy spadł do ok.80%, ale dzięki temu
pozostały ruch podczas ściągania danych jest bardziej płynny. OK. O to
chodziło. Ale konfiguracja może i banalna, za to beznadziejnie opisana. W
README jest kilka słów, ale do mnie nie docierają. W domyślnym pliku
konfiguracyjnym jest chyba błąd, bo jest linijka:
NOPRIOHOSTSRC=80
podczas gdy powinno być (według README)
NOPRIOPORTSRC=80
Czy moglibyście mi podesłać jakiś przykładowy config albo lepszy opis (na
stronie projektu też nic nie ma). Samo narzędzie mi się podoba, bo jest
wystarczająco proste jak dla mnie (nie znam się na kształtowaniu ruchu).
Jeszcze nie ;-)