eclipse - wysyp chyba po którym¶ upgrade

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 8 Lut 2007, 21:34:48 CET

Dnia czwartek, 8 lutego 2007 20:25, Pawel Dlugosz napisał:
> http://www.easyeclipse.org/site/distributions/index.html
>
> /me używa eclipse-php
Cholera nie wiem co jest nie tak:/ Już nawet przeinstalowałem i eclipse i jave
i dalej nic:/ Usun±łem też ~/.eclipse i nic:/

Już wiem. Wkurzyłem się i zapu¶ciłem sobie rpm -qa --last i patrze co
instalowałem ostatnio. No i mój wzrok się zatrzymał na "gtk2-theme-engine-qt"
i co¶ mi mówiło, że to na 100% to. Faktycznie po odinstalowaniu i wybraniu
innego theme eclipse ¶miga. A ja sobie nawet zdowngrejdowałem eclipse z 3.2
(z cvs) do 3.1.2:/

Jak zwykle sorry za zamieszanie:/ ale kto wie może komu¶ się to przyda.

Dzięki wszystkim
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic