Re: eclipse - wysyp chyba po którym¶ upgrade

Liliana Ziolek liliana.ziolek w gmail.com
Czw, 8 Lut 2007, 22:24:39 CET

On 2/8/07, Kamil Dziedzic <kamil.listy w klecza.pl> wrote:
> Już wiem. Wkurzyłem się i zapu¶ciłem sobie rpm -qa --last i patrze co
> instalowałem ostatnio. No i mój wzrok się zatrzymał na "gtk2-theme-engine-qt"
> i co¶ mi mówiło, że to na 100% to. Faktycznie po odinstalowaniu i wybraniu
> innego theme eclipse ¶miga. A ja sobie nawet zdowngrejdowałem eclipse z 3.2
> (z cvs) do 3.1.2:/
>
> Jak zwykle sorry za zamieszanie:/ ale kto wie może komu¶ się to przyda.

Lepiej żeby się nie przydawało ;) Aczkolwiek mnie się przyda o tyle,
że spodziewałam się że to może być co¶ na linii java 1.6 (i unikałabym
upgrade's) - dobrze że się okazało że to tylko GTK. Fakt że stacktrace
wskazywał na co¶ w okolicach okienek, ale bardziej się spodziewałam że
to java + SWT co¶ zamieszały, a nie tak niskopoziomowo.

Swoj± drog± czy nie byłoby dobrze żeby na devel na to spojrzeli? Je¶li
pakiety przy wzajemnej instalacji powoduj± wywałkę programu i jest to
prawidłowy objaw, a nie bug, to może warto by zaznaczyć to w
zależno¶ciach...

--
Pozdrawiam,
Liliana