[OT] jaka drukarka laserowa

Enleth enleth w enleth.com
Pią, 9 Lut 2007, 13:49:21 CET

Dnia piątek 09 lutego 2007 13:18, Michal Abramowicz napisał:
> czesc
>
> wiem że OT, ale:
> 1. szukam drukarki laserowej, nie musi być kolor
> 2. mam hp6l -> nie polecam
> 3. mam hp4l -> też nie polecam
> 4. mam hp2200 z duplexem, printserwerem i POLECAM, ale tego juz nie
> sprzedają a z drugiej ręki nie chcę

Zależy pewnie, do czego, ale u mnie spisuje się nieźle Lexmark E232. Działa z
CUPS od kopa na PCL6, ponoć ma nawet emulację PS ale trzeba jakoś włączyć.
Dość powiedzieć, że na pudełku są okienka, pingwinek i niebieski X. Nawet
dołączyli sterowniki pod Linuksa, AIX (!) i jakieś jeszcze dziwactwo, ale
przynajmniej linuksowe nikomu nie są do niczego potrzebne, nie zauważyłem
żadnej różnicy w jakości wydruku.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://jaskiniabehemota.net