[OT] jaka drukarka laserowa

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 9 Lut 2007, 15:36:29 CET

> Hm, niech zgadnę, cups -> URI urządzenia: socket://1.2.4.5:9100
> jako raw ?

Tak. Bezposrdenio na IP (bez cupsa, przez lprng) tez dziala.

> dla normalnego druku, a duplex pewnie sterownik czyli
> plik ppd, i wyklikanie jej pod nową nazwą np hpDuplex w cupsie ?

Przyznam, ze nie wrzucalem zadnego specjlanego sterownika bo duplex i tak mam na
stale wlaczony w drukarce (z niektorych windzianych aplikacji szlo jednostronnie
mimo wybrania duplexu). Ot przepialem drukarki nic nie zmieniajac w konfiguracjach.

M.