sieciówka

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Sob, 10 Lut 2007, 21:59:56 CET

Mam kłopot z sieciówką do szrot-serwera. Maszynka jest dość wiekowa. Na
pokładzie jest 2 x P166MMX. Od razu powiem, że używam tego bo lubię.
Problem polega  na tym, że jak włożyłem sieciówkę 3c905C (100MBps) to
przy dużych transferach serwer wiesza się na twardo. Jak wymieniłem na
3c900B (10MBps) to chdzi stabilnie ale wydajność sieci jest zbyt mała.
Dlate chciałem spytać czy da się coś z tym zrobić, tzn czy istnieje
jakaś sieciówka 100MBps, która nie zabije mi mojego szrocika
przerwaniami? Może da się coś w jajcu ustawić żeby to działało? Na
marginesie nabiał i tak muszę sam kompilować bo PLDowy nie wstaje.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.

--