sieciówka

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Sob, 10 Lut 2007, 22:25:25 CET

Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Grzegorz Sójka :
> Mam kłopot z sieciówką do szrot-serwera. Maszynka jest dość wiekowa. Na
> pokładzie jest 2 x P166MMX. Od razu powiem, że używam tego bo lubię.
> Problem polega  na tym, że jak włożyłem sieciówkę 3c905C (100MBps) to
> przy dużych transferach serwer wiesza się na twardo. Jak wymieniłem na
> 3c900B (10MBps) to chdzi stabilnie ale wydajność sieci jest zbyt mała.
> Dlate chciałem spytać czy da się coś z tym zrobić, tzn czy istnieje
> jakaś sieciówka 100MBps, która nie zabije mi mojego szrocika
> przerwaniami? Może da się coś w jajcu ustawić żeby to działało? Na
> [...]

Każda *sieciówka* nie zabije tego komputera przerwaniami. Każda *pseudo
sieciówka* to zrobi.

#v+
02:06.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82557/8/9 [Ethernet Pro
100] (rev 10)
#v-

Na pewno działa dobrze, koszt ~6zł.

--
*|   / /_ / /__/ _/      I'm raving till the sweat drops has      |*