sieciówka

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Wto, 13 Lut 2007, 09:42:05 CET

Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:
> Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Łukasz 'LCF' Jagiełło :
>
> Oczywiście to jednak on ma popsuty delimiter, chodź wygląda jak typowy
> przepuszczony przez TB.

Drodzy Panowie

Prawda jest taka, że każdy z nas popełnia błędy. Z drugiej jednak strony
nikt nie lubi jak go się poucza. Mam w związku z tym propozycje. Jeśli
już zwracacie komuś uwagę to wysyłajcie to na priv. Z jednej strony
mniej zaśmiecimy listę a z drugiej będzie to "lżejsze" dla osoby którą
się poucza.

Życzę miłego dnia i jak najmniej wpadek.

--