sieciówka

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Wto, 13 Lut 2007, 19:16:17 CET

Łukasz 'LCF' Jagiełło <lcf w ds.pg.gda.pl> writes:

> Oczywiście to jednak on ma popsuty delimiter, chodź wygląda jak typowy
> przepuszczony przez TB.

  cóż. to ma tak wyglądać jak wygląda. ot, zaraz, chwila!. jak to jest?

   There is a long-standing convention in Usenet news which also
   commonly appears in Internet mail of using "-- " as the separator
   line between the body and the signature of a message.

 khm... ot, chwila. coś mi się nie zgadza... to jest body, a gdzie jest
 signature of a message? khm... o. signature to coś za separatorem "-- "
 prawda? dobrze myśle.. ale czy ja widzę seperator?

ps. mowa o tym liście, poprzedni mógłbyć oczywiście nadinterpretowany 8-]
ps2. a jakbym zamiast "-- r." dawał "robert" to też by było uźywane jako
nadinterpretacja "delimitera" ?

-- r.