Re: "Stara" płyta główna i "duży" dysk twardy

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Sob, 17 Lut 2007, 18:04:01 CET

On 2/17/07, Badman <pld w vp.pl> wrote:

> Zrobiłem na dysku 40 GB partycje 2 GB i tam skopiowałem system, jednak
> podczas sprawdzania partycji przez moduł z initrd mam coś w stylu (to
> samo co bez małej partycji):
> Partition check: read_int:  status 0x59 {Drve Readt Seek Complete ...
> Error ...
>
> Ustawiłem w biosie, aby startował z dysków D,A,SCSI ponieważ dysk 40 GB
> jest widziany jako Primary Slave (będę musiał jeszcze powalczyć ze
> zworkami). W tym przypadku ładnie wystartował, z tym że jako master był
> podłączony "stary" mały hdd. Jednak w całości korzystał z właśnie z 40
> [...]

Kolega rozwiązał to na swoim serwerze przez dyskietke którą
wygenerował mu slackware, nie przyglądałem się jak to wygląda ale
ładuje bootloader z dyskeitki, czyta z neigo obraz kernel i pięknie
podnosi system.