Soft raid i odbudowywanie macierzy

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 17 Lut 2007, 18:23:34 CET

Dnia 17-02-2007, sob o godzinie 18:06 +0100, Marteen napisał(a):
> Witam
>
> Na pl.docs... jest opis jak stworzyc macierz softwarowo.
> Natomiast nie ma wzmianki o sposobie odbudowania macierzy pod PLD jak padnie
> ktorys z dyskow.
> Gdzies na stronach debiana znalazlem opis tworzenia macierzy i tam pojawia
> sie pakiet raidtools. W pld nie znalazlem czegos takiego.

raidtools to staroc, uzywa sie mdadm

> Wobec tego moje pytanie jest takie:)
> Mam 2 dyski. Chce zrobic miiroring. Na pierwszym poinstalowalem wszystko.
> Konfiguruje wpisy dla mdadm.
> I teraz jak zrobic zeby zawartosc zsynchronizowala sie na 2 dyskach i
> dzialalo to jako macierz.
opis byl juz na users, poszukaj

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl