Soft raid i odbudowywanie macierzy

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Nie, 18 Lut 2007, 00:50:03 CET

Osóbka znana jako Marteen, wystukała:
> Mam 2 dyski. Chce zrobic miiroring. Na pierwszym poinstalowalem wszystko.
> Konfiguruje wpisy dla mdadm.
> I teraz jak zrobic zeby zawartosc zsynchronizowala sie na 2 dyskach i
> dzialalo to jako macierz.

Obym się mylił, le powinieneś już instalować na macierzy "zdegradowanej" (np
z jednym dyskiem aktywnym. Teraz to chyba na tym pustym musiśz odpalić taką
macierz, skopiować dane, zrobić initrd i dopiero po restarcie możesz sobie
zsynchronizować macierz. To powinno wyjaśnić:

http://www.wonder.pl/index.php/DebianRaid
:-)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl