smtp-gated

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 19 Lut 2007, 19:24:17 CET

On Mon, Feb 19, 2007 at 03:36:05PM +0100, cserf w o2.pl wrote:
> zainstalwałem sobie smtp-gated, nie wychwytuje mi zadnych emaili
> w logu pokazuje:
>  smtp-gated[24817]: setrlimit(4, cur:20000, max:0), Invalid argument
to akurat drobiazg.

sam smtp-gated nie wychwytuje maili. Musisz je do niego skierowac, na
przyklad za pomoca iptables (szczegoly w dokumentacji).

Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI
PLD Linux Developer      HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
JID: undefine w piastlan.net         e-mail: andrzej w dopierala.name