smtp-gated

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:24:06 CET

Użytkownik Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

>to akurat drobiazg.
>
>sam smtp-gated nie wychwytuje maili. Musisz je do niego skierowac, na
>przyklad za pomoca iptables (szczegoly w dokumentacji).
>
>Pozdrawiam

no przekierowalem w DNAT - tak jak na squida tylko odpowiednie porty
demon sobie chodzi na 127.0.0.1:9199

zrobilem pelen dostep w INPUT dla ip klienta w interfejsie LAN i nawet
LO ale nic juz tam nie wpada, a program nie otrzymuje zadnych requestow.
Gdzie sa blokowane polaczenia?

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski