INSTALACJA PLD AC NA SOFT RAIDZIE - PROBLEMY

cserf w o2.pl cserf w o2.pl
Pon, 19 Lut 2007, 22:17:58 CET

Użytkownik Marteen napisał:

>Witam
>
>Probuje zainstalowac PLD na macierzy RAID 1 (softwarowa).
>Spod instalatora tworze macierze RAID, rozpoczyna sie instalacja.
>Na koncu otrzymuje komunikat:
>
>dest_boot_device *** instaluje bootloader (lilo)
>Fatal: open /boot/initrd: No such file or directory
>*** running chroot /dest lilo failed !!! Instalation of bootloader failed Jak zainstalowac PLD tak zeby dyski byly w RAID 1 za pomoca plytek instalacyjnych?? pozdr Marcin

a pliki fstab i mtab masz utworzone na wzor zamierzonego podzialu dysku
na partycje przed uruchomieniem lilo?

mi sie udalo 2x osiagnac te sztuczke ale system sie zawieszal i np nie
chcial sie odpalac z jednego dysku, co podwaza  sensownosc stosowania
macierzy raid1 w moim przypadku. Nie wiem co to bylo, bo developerem nie
jestem a i niezbyt dobrym adminem systemu :). zainstalowalem na 1 dysku
i do tej pory chodzi cacy.

--
pozdrawiam
Rafał Błażejowski