smtp-gated

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 19 Lut 2007, 23:07:09 CET

On Mon, Feb 19, 2007 at 10:24:06PM +0100, cserf w o2.pl wrote:
> no przekierowalem w DNAT - tak jak na squida tylko odpowiednie porty
> demon sobie chodzi na 127.0.0.1:9199
hm..
z tego co zauwazylem to musi chodzic na jakims interfejsie z ktorego ma
wyjscie na swiat - czyli innym niz 127.0.0.1 ;)

> zrobilem pelen dostep w INPUT dla ip klienta w interfejsie LAN i nawet
> LO ale nic juz tam nie wpada, a program nie otrzymuje zadnych requestow.
> Gdzie sa blokowane polaczenia?
a tego to ja juz nie wiem. u mnie dziala.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI