Speedstep

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Śro, 21 Lut 2007, 21:05:19 CET

Dnia środa, 21 lutego 2007 20:15, Łukasz Maśko napisał:

> Ostatnia linijka mnie trochę dziwi, a konkretnie kolejność wyliczenia
> częstotliwości. Na mam co prawda zwykłe P4, ale u mnie wylicza tak:

Chyba kolejność nie jest problemem, u mnie jest tak (Compaq Evo N610c):
analyzing CPU 0:
  driver: speedstep-ich
  CPUs which need to switch frequency at the same time: 0
  hardware limits: 1.20 GHz - 1.80 GHz
  available frequency steps: 1.80 GHz, 1.20 GHz
  available cpufreq governors: conservative, ondemand, userspace, powersave,
performance
  current policy: frequency should be within 1.20 GHz and 1.80 GHz.
                  The governor "ondemand" may decide which speed to use
                  within this range.
  current CPU frequency is 1.20 GHz.

model name      : Intel(R) Pentium(R) 4 Mobile CPU 1.80GHz
stepping        : 4
cpu MHz         : 1200.000
cache size      : 512 KB

Ja bym spróbował jeszcze z ondemand, chociaż performance też raczej powinna
wykręcić max z procesora w razie potrzeby.

Zobacz jeszcze czy czegoś w biosie się nie da poprzestawiać. A także zobacz
jaką ma częstotliwość procesor gdy nie załadujesz modułów od Speedstep.

--
Pozdrawiam,
Paweł